TEN-SOFT logo
Adriana logo

Megoldásunk TEN-SOFT-hoz

Miért rögzítene kézzel,
ha automatán is lehet?

Itt tud jelentkezni a következő webináriumra!

Ügyfeleink véleménye

Böröczky Zsuzsi

Időmegtakarításban nagy segítség

/Böröczky Zsuzsi - Adónavigátor/

Farkas Boglárka

Könnyen tanulható

/Farkas Boglárka - Energens/

Gulyás Erika

Harmadára csökkent a bank feldolgozás ideje

/Gulyás Erika - Bázis/

Horváthné Németh Szilvia

A párosítások pillanatok alatt megvannak

/Horváthné Németh Szilvia - Adótitkok/

Aznap

Nagyon gyorsan, egyszerűen használható futárlisták illetve bankkivonatok könyvelésére

/Erőssné Söveg Judit - Aznap/

Optiprofit

Bármilyen számlázó programból beolvassa a bevételt

/Berényi László - Optiprofit/

Ariadnelli

Az Adriana segítségével 35-40 órát takarítunk meg havonta

/Szabóné Kormosói Kornélia - Ariadnelli/

Ász

Az ügyfélszolgálat munkája kifogástalan

/Horváth Balázs - Ász Könyvelő Iroda/

Bemutatjuk Önnek az Adrianat

Nézze meg élőben hogyan használja egy rutinos könyvelő az Adrianat!

A következő élő online szoftver bemutató webinárium időpontjáról
az alábbi gombra kattintva tájékozódhat:

Nézze meg a következő online bemutatót!

A regisztrációhoz kattintson erre a zöld gombra.

Kedvezményes áraink,
csak a TEN-SOFT-os könyvelőknek

Az alábbi árazás csak a TEN-SOFT kettős könyvelő programot használó új ügyfeleink számára elérhető.

A többi könyvelő program esetén kérem nézze meg a főoldalon az árak menüpontot,
vagy érdeklődjön az ugyfelszolgalat@automatik.hu email címen,
vagy hívjon minket a +36 30 905 1820 számon!

Emailes
csomag
6.990 Ft+áfa/hó
1 felhasználó benne van.[4]
További felhasználók díja:
4.990 Ft+áfa/hó/felhasználó[4]
3 könyvelt cég benne van.
További cégek díja:
790 Ft+áfa/hó/cég
[1]
300 tranzakció/hó/iroda benne van.[2][3]
További tranzakciók díja:
10 Ft+áfa/tranzakció[2][3]
  • csak emailes ügyfélszolgálat
  • program használati segédlet és GyIK
  • 16 munkaórán belüli válasz
  • további részletek
  • napi biztonsági mentések készítése, 30 napig tárolása
  • kompatibilis fájl formátumok változásainak követése
  • biztonságos szerver fenntartása, üzemeltetése
  • emailes ügyfélszolgálat hétfőn: 12 és 16 óra között,
    keddtől péntekig: 9 és 16 óra között (havi max. 1 óra/felhasználó)
Telefonos
csomag
19.990 Ft+áfa/hó
1 felhasználó benne van.[4]
További felhasználók díja:
9.990 Ft+áfa/hó/felhasználó[4]
10 könyvelt cég benne van.
További cégek díja:
690 Ft+áfa/hó/cég
[1]
1.000 tranzakció/hó/iroda benne van.[2][3]
További tranzakciók díja:
9 Ft+áfa/tranzakció[2][3]
  • emailes és telefononos ügyfélszolgálat
  • távoli asztalos segítség AnyDesk-es támogatással
  • 8 munkaórán belüli válasz
  • további részletek
  • minden, amit az Emailes csomag tartalmaz
  • kezdeti cég és szabály beállításban segítség (egyszeri max. 2 óra/felhasználó)
  • telefonos ügyfélszolgálat hétfőn: 12 és 16 óra között,
    keddtől péntekig: 9 és 16 óra között (havi max. 1 óra/felhasználó)

[1] Akció: Az extra könyvelt cégek díját örökre elengedjük a most szerződő új ügyfeleknek.
A most szerződő új ügyfeleink könyvelt cég szám korlát nélkül használhatják az Adrianat.
Az akció visszavonásig érvényes. Ne maradjon le róla! Használja ki!

[2] Több, mint 4.000 tranzakciót könyvel havonta? Kérje emailben egyedi ajánlatunkat!

[3] Tranzakciónak számít egy sor a bankkivonaton, vagy a POS elszámoló listán,
vagy a csomag elszámoló listán, vagy az utánvét részletező listán,
vagy egy olyan új számla rögzítése, ami korábban nem volt benne a könyvelő programban.

[4] Felhasználónak számít egy email cím - jelszó páros.
Egy felhasználó egyszerre egy könyvelt cégben tud dolgozni.

Csomag bővítésének díjai: Ezeket a díjakat fent láthatja, a További felhasználók, cégek és tranzakciók díja néven. Az első néhány hónapban elegendő lesz a fenti két csomag egyike, amíg rutinná válik a rendszer használata. A későbbiekben, amikor túllépi a csomagban foglalt ingyenes kereteket, akkor a felhasználás alapján, fent írt áron bővül a felhasználók, a cégek és a tranzakciók száma. A csomag bővítés díját automatikusan számlázzuk minden hónap után, a következő hónap első napjaiban, 8 napos fizetési határidővel.

Az induláshoz kérjük, hogy a két csomag közül válasszon egyet!

Éves díjfizetési kedvezmény
Éves díjfizetés esetén 10 havi díjért egész éves szolgáltatást kap.
Két hónapot ajándékba adunk!
Továbbá az egyszeri Rendszer bevezetési díjból is kedvezményt adunk!
A kedvezmény 12 hónap egyösszegű előrefizetése esetén érvényes.
Emailes
csomag esetén
Fizetendő éves díj:
69.900 Ft+áfa/év
Kedvezményes díj havi szintre vetítve:
5.825 Ft+áfa/hó
Kedvezmény évente:
-13.980 Ft+áfa/év
Rendszer bevezetési díj kedvezmény:
egyszeri -10.000 Ft+áfa
Telefonos
csomag esetén
Fizetendő éves díj:
199.900 Ft+áfa/év
Kedvezményes díj havi szintre vetítve:
16.658 Ft+áfa/hó
Kedvezmény évente:
-39.980 Ft+áfa/év
Rendszer bevezetési díj kedvezmény:
egyszeri -20.000 Ft+áfa
Rendszer bevezetési díj vagy Aktiválási díj
Rendszer bevezetési díj, 4 óra személyes oktatással: 59.990 Ft+áfa, VAGY
Aktiválási díj, oktatás nélkül (csak oktató videók alapján): 9.990 Ft+áfa
Egyszeri költség az induláskor.
A Rendszer bevezetési díj tartalmazza az Aktiválási díjat is.

A videóban "Aktiválási díj" néven hivatkozunk az itt, a weboldalon látható "Rendszer bevezetési díj"-ra. Korábban nem volt lehetőség csak az "Aktiválási díj"-at választani, ezért akkor még így hívtuk a "Rendszer bevezetési díj"-at.

A 4 óra személyes oktatás tartalma:

Megcsináljuk az első 2-3 cégre a beállításokat az elejétől a végéig együtt. A beállításkor már egyből el is készül a cég bankjának könyvelése, ezért nem veszít vele időt.

Ez a 4 óra elegendő arra, hogy megtanulja az Adriana használatát. Utána már önállóan is be tudja állítani a többi céget.

Budapesti könyvelő irodák esetében ez egy helyszíni oktatást jelent, vidéki könyvelő irodák esetén képernyő megosztással történik az okatatás.

Azért hasznos ez a bevezető oktatás, mert így nem kell Önnek keresgélnie a beállításokat, nem fog rámenni 3-4 estéje.

Ha ennek ellenére saját maga szeretné megtanulni, akkor erre is van lehetőség. Ilyenkor az oktatás nélküli Aktiválási díjat számlázzuk ki, ehhez kérjük keresse az ügyfélszolgálatunkat!

Mit nem tartalmaznak a havi díjak?
oktatás (helyszínen vagy távoli asztal kapcsolattal)
egyedi funkciók elkészítése, fejlesztése
ha felhasználói hiányosságok miatt indokolatlanul sok az ügyfélszolgálatunk terhelése, akkor fizetős oktatást javaslunk, ahol átnézzük a sűrűn előforduló megkeresések okait és javítási módját (például a használati segédletben leírtak vagy a videós oktató anyagokban szereplő információk leoktatása nem tartozik az ügyfélszolgálati feladatok közé)
cég paraméterezése a felhasználó helyett

Ezeket a szolgáltatásokat külön díjazás ellenében biztosítjuk.
Kérje ajánlatunkat!

Amit tudni érdemes, röviden!

Miben segít önnek
az Adriana?
Pontosan hogyan segít Önnek
az Adriana?
Miért használják sokan
az Adrianat?
Hogyan fér meg egymás mellett
az Adriana és a könyvelő program?
Mivel kompatibilis
az Adriana?