Ajánlatunk ComboSoft-hoz

Éves
Havi
12 hónap
10 havi díjért
Emailes csomag

6.990 Ft
+ áfa/hó/iroda

5.825 Ft
+ áfa/hó/iroda

(69.900 Ft + áfa/év/iroda
egy összegben előre fizetendő)
  • Korlátlan számú cég
  • Emailes
    ügyfélszolgálat
  • 300 tranzakció /hó/iroda
    van benne
  • 1 felhasználó
  • Csak Forint bank
  • Bank, Futár, Bankkártya feldolgozás is
  • 1 óra ingyenes oktatás
Megrendelem Részletek

Részletek

Legnépszerűbb
Telefonos csomag

19.990 Ft
+ áfa/hó/iroda

16.658 Ft
+ áfa/hó/iroda

(199.900 Ft + áfa/év/iroda
egy összegben előre fizetendő)
  • Korlátlan számú cég
  • Emailes és telefonos
    ügyfélszolgálat
  • 1000 tranzakció /hó/iroda
    van benne
  • 1 felhasználó
  • Deviza bank is
  • Bank, Futár, Bankkártya feldolgozás is
  • 1 óra ingyenes oktatás
Megrendelem Részletek

Részletek

Részletek Bővítés
Több tranzakciót szeretnél? 10 Ft +áfa/tranzakció 9 Ft +áfa/tranzakció
Több felhasználót szeretnél? 4.990 Ft +áfa/hó/felhasználó 9.990 Ft +áfa/hó/felhasználó
Oktatás
Kezdeti bevezető oktatás Ingyenesen, közösen
beállítunk egy céget (kb. 1 óra)
Teljeskörű rendszer bevezetés 4 órás oktatás
1 óra ingyenes, +3 óra (49.990 Ft+áfa)
Kockázatmentes indulás
Indulás A megrendelés hónapja ingyenes, a megrendeléskor a következő naptári hónap díját számlázzuk.
Ha a előfizetés lemondásra kerül az ingyenes időszak alatt, akkor az első hónap díját visszafizetjük.
Kompatibilitás
Bank formátumok 32+ bank formátum
Csomagfutár utánvét listák 30+ csomagfutár utánvét lista
Bankkártya és POS listák 18+ bankkártya és POS lista
Nagyobb irodáknak
Jogosultság kezelés Kérj egyedi ajánlatot
Dedikált ügyfélszolgálatos Kérj egyedi ajánlatot
Dedikált szerver Kérj egyedi ajánlatot
Megrendelem Megrendelem

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Igen, minden új előfizetőnkek ingyenesen segítünk beállítani egy céget, kb. 1 óra időtartamban. A célunk ezzel, hogy a lehető leggyorsabban tanuljátok meg az Adriana működését, és rögtön az elején sikerélményt szerezzetek.

Szeretnénk, hogy beleférjünk az 1 órába, ezért az ingyenes cég beállításra olyan céget válasszatok, amelyiknél a fő bankot forintban vezetik, nincs futár és bankkártyás elszámolás, és havonta kb. 150 tranzakció van a számlatörténeten.

Az 1 órás konzultációkra a szabad helyek függvényében lehet időpontot foglalni. Az Adriana-t már a konzulátciót megelőzően is el lehet kezdeni használni a beépített videók, kézikönyv, és a GYIK alapján.

Az 1 órás ingyenes konzultációt nem kötelező rögtön az elején, az első cég beállítására felhasználni. Ha önállóan vágnátok bele, és később kérnétek a konzultációt, erre is van lehetőség.

Az 1 órás ingyenes konzultáció egy egyszerűbb cég beállítására elegendő, de 1 órába sajnos nem fér bele az összes haladó funkció megismerése, vagy egy bonyolultabb cég beállítása.

Ha komplexebb céged van (pl: egy webáruház 3 féle futárral és 2 féle bankkártyás fizetési szolgáltatóval, vagy ha a forint mellett egy devizabankja is van), akkor érdemes az 1 órás ingyenes oktatást plusz 3 órával kibővítened. A közös paraméterezésbe fektetett idő és pénz gyorsan megtérül, hiszen egy tanácsadóval a beállítás gyorsabban lesz kész, mintha egyedül csinálnád, és együtt a legjobb beállításokat találjátok meg. Nagyon sokat számít, hogy az Adriana-ból ki tudd hozni a maximumot, és a lehető legkevesebb tételhez kelljen utólag manuálisan is hozzányúlni.

Ha nagyobb iroda vagytok, és több kolléga szeretné használni az Adriana-t, akkor több kollégának nem biztos, hogy elegendő egyetlen óra közös konzultáció. A könyvelő iroda érdeke, hogy a kollégáknak minél kevesebb ideje menjen el a rendszerrel való ismerkedéssel, és a legjobb beállítási módokat tanulják meg. Nagyobb irodáknak ezért mindenképpen javasoljuk, hogy az 1 órás ingyenes oktatást plusz 3 órával 4 órásra bővítsék ki.

Ha megrendeléskor havi előfizetést választottál, és később szeretnél éves díjfizetésre váltani, akkor a csomagváltási szándékodat emailben jelezd az ügyfélszolgálatunknak. Az éves csomagot a következő naptári hónap első napjától kezdődően fogjuk indítani.

Igen, az Adriana előfizetés bármikor írásban, emailben lemondható a tárgyhó utolsó napjára.

A megrendelés hónapja tekinthető próbaidőszaknak. Megrendeléskor a következő hónap díját számlázzuk ki, és ezt ki is kell fizetni. A Szolgáltatást az első számla kiegyenlítését követően öt munkanapon belül aktiváljuk és az aktiválástól kezdve a megrendelés hónapjának végéig korlátozás nélkül, ingyenesen lehet használni. Ha a megrendelés hónapjában (azaz az ingyenes időszakban) az előfizetés lemondásra kerül, akkor a következő hónapra kifizetett díjat visszautaljuk.

Egy könyvelő iroda költségeinek a legnagyobb részét a munkabér teszi ki. Az Adriana a könyvelő kollégák munkáját teszi könnyebbé és gyorsabbá. Az Adriana díját ezért a kollégák bérköltséghez érdemes viszonyítani. Az Adriana díja egyetlen könyvelő bérköltségének a töredékét teszi ki, és ezért cserébe ugyanaz a kolléga könnyebben, gyorsabban és pontosabban tudja elvégezni a bank könyvelést.

● Operációs rendszer: Ahhoz, hogy az Adriana optimálisan működjön a számítógépen Windows 10, vagy a feletti operációs rendszert ajánljuk. Az Adriana a Windows 7-en felüli operációs rendszerekkel már kompatibilis. Illetve a MAC operációs rendszerrel.

● Internet böngésző: Az Adriana a következő böngészőkkel kompatibilis:

Chrome Chrome Firefox Firefox Edge Edge Safari Safari Brave Brave

Nem találtad meg a kérdésedre a választ?

Lépj velünk kapcsolatba!